palma_2

 

Bardzo fajny i niezapomniany klimat w Klubie Pod Palmą, wypisał nam ten uśmiech na twarzach nic dodać nic ując. Kto nie był niech żałuje !!!

4 złote medale już mamy na tych mistrzostwach 16.11.2014 finały ogladajcie nas na żywo w necie, postaramy sie jeszcze trochę medali zbobyć.

Rzeszowskie Stowarzyszenie Rolkowe by jak najbardziej zachęcić naszych najstarszych zawodników, rezygnuje z wszelkich opłat startowych. Ponadto zwyciecy tej konkurencji dostaną po Aparacie cyfrowym. Wszyscy którzy juz wpłacili pieniązki dostana zwrot proszę pisać do naszego skarbnika piotrbojda@op.pl w tej sprawie.

 

Liczymy wiec na wasz liczny udział !!!

 

rzeszow-slalom-battle2013-05

Drugi rok z rzędu firma Moss pomaga nam w organizacji zawodów i to właśnie dzięki niej w tym roku będziemy mogli oglądać nasze zawody na całym świecie. Z tego co wiem nasze zawody oglądają całe pokolenia rodzin i mnóstwo znajomych i fanów naszych zawodników, a w tym roku powinno być ich grubo ponad 100 osób. E-transmisja to bardzo ekskluzywna usługa, z tego co wiem tylko Koreę i Chiny było stać na nią. Jesteśmy jedynymi zawodami slalomowymi w Europie, które mogą się poszczycić taką obsługą. Dziękujemy jeszcze raz firmie Moss za to, że bezpłatnie każdy kto ma internet może to zobaczyć na żywo. A tak to wyglądało w tamtym roku

E-transmisje 2013

E-transmisje 2012

www.moss.pl

A tu całe zawody zrelacjonowene przez e-transmisje

Mistrzostwa Polski w Frystyle Slalomie już  wkrótce, oto nasza strona zawodów gdzie można zobaczyć jak wyglądały poprzednie 4 edycje.  rzeszowslalombattle.com    Zachęcamy do współtworzenia z nami tej imprezy, każda pomoc jest dla nas niezmiernie ważna.

Data: 15-16.11.2014
Miejsce: Millenium Hall, Al. Kopisto 1

Plan:
15.11.2014 – Sobota:
9:00 – 10:00 Zapisy/Rozgrzewka
10:00 – 10:45 Battle Junior Dziewczyny
10:45 – 11:30 Battle Junior Chłopcy
11:30 – 13:00 Classic Slalom Junior/Senior
13:00 – 14:30 Przerwa
14:30 – 15:15 Speed Slalom 30+ Kwalifikacje
15:15 – 16:00 Speed Slalom – Kwalifikacje Kobiet Senior / Junior
16:00 – 16:45 Speed Slalom – Kwalifikacje Mężczyzn Senior / Junior
16:45 – 18:00 Finały Speed Slalom

16.11.2014 – Niedziela:
10:00 – 11:00 Rozgrzewka
11:00 – 12:30 Battle Kwalifikacje Senior Kobiet
12:30 – 14:00 Battle Kwalifikacje Senior Mężczyzn
14:00 – 14:30 Przejazd pod tyczką
14:30 – 15:30 Przerwa
15:30 – 16:30 Finały Slalom Battle
16:30 Rozdanie nagród

Rejestracja: http://rzeszowslalombattle.com/registration/
WWW: http://rzeszowslalombattle.com/

https://www.facebook.com/events/737832656289368/738724959533471/?notif_t=like

 

Najwiekszy i najładniejszy jakie były z dużą grubą biało-czerwoną szarfą. Dla kazdego uczestnika zawodów.

 

medal

Pierwsze wiadomości z Mistrzostw Świata we Freestyle Slalomie. Angelika Prucnal, Ewelina Czapla oraz Paulina Czapla ( Czapla Team ) zdobyły trzecie miejsce w kategorii najlepszy filmik slalomowy. Ocenione zostało video: Powerslide – Vi FSK: https://www.youtube.com/watch?v=H-qPaC0EuoI

Oto konkurencja w której wszyscy biorą udział a wygrywają zawsze najmłodsi uczestnicy. Każdy uczestnik dostaje ogromny złoty medal z nadrukiem z tyłu Mistrzostwa Polski Rzeszów Slalom Battle 2014 itd. a tak to wyglądało rok temu. Zapraszamy wiec do Milenium Hall 15-16 Listopad, nie przegapcie nie codziennie startuje się w Mistrzostwach Polski. Natomiast TU e-transmisje.pl  mozna zobaczyć wszystkie resztę konkurencji które odbyły się na tych zawodach.